Bakning och mera värk

Jag vaknade av Rebeccas sms klockan tolv, haha. Det blev en lång natt inatt. Men det är ju skönt!

Jag ska hjälpa mamma att baka. Hon har lovat att hon ska baka 200 småkakor till en servering och igår hittade hon en sista minuten-resa till Grekland, så mamma, Erika och Lina ska resa idag och vara borta i en vecka. Så jag kanske får fullt upp med bakning idag ;)

Nu har jag träningsvärk i låren också. Och jag har fortfarande träningsvärk i magen. Det känns ju som att jag har ont överallt! Idag ska vi träna triceps/axlar/bröst och där har jag inte ont än, så det går säkert bra, haha :) Men imorgon behöver jag en vilodag för nu har mina muskler fått jobba hårt den här veckan!


Förra sommaren när hela familjen var i Grekland. Turister? Näärå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0