Benmuskler å sånt

Idag tränade jag och Rebecca ben. Det blev ett grymt härligt benpass! Vi körde ett par grejer som vi inte brukar köra, och så det gamla vanliga. Bra med variation!

Jag brukar inte träna ben så ofta. Typ varannan vecka kanske.  Jag har väldigt lätt för att bygga benmuskler och jag vill inte ha en massa benmuskler och inga armmuskler (tex). Så därör brukar jag inte träna ben lika ofta som de andra muskelgrupperna. Men nu ska jag börja träna ben lite mer seriöst! Och så får vi se vad som händer. Om jag får för stora muskler så får jag väl skippa benträningen ett tag. We'll see :)

Kan ju försöka få lika mycket benmuskler som Linus. Fast jag vet redan nu att jag aldrig kommer att lyckas, så det är lika bra att ge upp på en gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0