En ny stegräknare

Kommer ni ihåg att min stegräknare slutade fungera i söndags? Jag tog med den till stan idag och gick till Intersport. Jag köpte den ju i Piteå, men tänkte att dom säkert kunde hjälpa mig i Luleå också. Han i kassan frågade om jag hade kvitto och jag hade ju det så jag gav det till honom. Han kollade inte ens på stegräknaren utan frågade bara: "Går det bra om du får en ny?". Så jag fick en helt ny stegräknare. Likadan som den jag hade. Det kallar jag lycka, haha ;) Så nu ska jag börja gå med stegräknare igen :)

Nu ligger jag här i sängen och har pluggat lite körkort, sett Sex and the city, läst bloggar och lyssnat på en massa glad musik. Jag insåg precis att tiden har gått lite snabbt. Dags att sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon!

Gonatt! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Söt blogg! Jag hittade dig på 'träningsbloggen', vad sysslar du med? .. Kolla in min blogg för lite spinning inspiration ;-)

2009-08-15 @ 18:47:02
URL: http://mssmidth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0