Första skoldagen

Nu är jag hemma efter första skoldagen! Det har inte hänt speciellt mycket egentligen. Vi hade några lektioner, men då pratade lärarna bara i typ tio minuter om lite av vad vi skulle göra under kurserna och sedan fick vi sluta. Så det har varit rätt mycket tid då vi inte gjort något alls. Bara suttit och pratat, men det är ju nice :) Och så har mycket tid spenderats i kön till Ulla (syv) för att få till allt med kurserna. Har lagt till och tagit bort och nu har jag ett helt underbart schema ;)


Nu äter jag mellanmål i form av en kopp grönt te, en nektarin och ett päron ;) Ska läsa lite bloggar och bara ta det lugnt nu fram till middagen (typ fem). Och ikväll ska jag träna med Rebecca. Det blir ett benpass idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0