Hemma från semestern

Nu är jag hemma igen! Det var en härlig helg med sol och bad! Vi har hunnit vara både vid poolen och vid havet. Jag kan erkänna att jag mest har legat och solat, för jag är en badkruka ibland, haha. Men jag har inte kunnat sola så mycket på grund av tatueringen. Men litegrann, så jag tror att jag har fått lite färg iaf ;)

Det har varit skönt att vara med familjen ett par dagar och bara ta det lugnt. Vi har ätit en massa gott. Det har blivit glass och fika ett antal gånger, hehe. Gott gott :)

Det blev en del långa promenader med hundarna också. Om jag hade en egen hund skulle jag vara ute och gå med den jämt, haha :) Och igår lyckades jag få ut mamma på en springtur. Hon brukar vara ute och gå-springa ibland. Då springer hon kortare sträckor och går mestadels, men nu fick jag henne till att springa mer än hon gick. Ska försöka få ut henne på fler springturer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0