Hemma!

Nu är jag hemma efter alla dagens aktiviteter. Har haft fullt upp och stressat halva dagen, haha. Men det har varit en jättebra dag! Kan ju berätta lite snabbt...

Gymmet gick bra! Jag kände mig inte alls motiverad imorse. Att gå upp en och en halv timme tidigare för att träna kändes jobbigt när jag inte hade sovit bra. Hade så ONT igår att det var svårt att sova. Men jag tog mig iaf iväg till gymmet och tränade lite. Jag skippade ett par övningar och utgick inte från mitt "grundschema", haha. Men jag tänkte att den bästa träningen är den som blir av. Så lite träning är bättre än ingen alls!

Sedan hann jag hem och duschade och åt en macka. Sedan var det bara att skynda ut till byn igen för lite ärenden. Sedan for jag hem och lämnade grejer och hämtade grejer och skyndade mig till trafikskolan. Halv två hade jag körlektion och det gick bra! Är dock lite nervös inför uppkörningen och det. Men jag hinner ju köra ganska mycket innan dess, så jag lär ju hinna känna mig mer säker. Men ändå ;)

Sedan for jag och Linus till Luleå. Jag köpte en duschkräm på Lush. Den kostade 99 kronor, men jag tyckte att jag var värd den, haha. Sen så köpte jag ett nytt skrivblock. Jag har nästan skrivit ut min träningsbok (där jag skriver vilka övningar, hur många set, reps och hur tungt jag kör när jag styrketränar), så jag behövde en ny. Och så blev det ett par pennor, för det kan ju behövas nu när skolan börjar om. Visserligen har jag nog inget ämne där jag behöver handskriva. Jag skriver ju nästan bara på datorn.
Linus köpte nya gitarrsträngar (det gör han typ JÄMT när vi är i stan, haha) och nå örhängen och en present till sin pappa som fyllde 40 igår. Och cola till sin storebror, haha.
Vi åt middag på Baan Thai. Tycker att det är mysigt där :) Vi åt pizza, haha. Det var jättelängesen jag åt pizza sist! Men det var gottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0