Höstkänslor


Idag är det en sån där dag då jag har på mig en stooor mysig, varm tröja. Börjar få mycket höstkänslor nu! Beror nog på vädret och att skolan har börjat om osv. Fast jag har ingenting emot hösten! Tvärtom faktiskt. Jag tycker att det är jättekul att skolan har börjat om. Man får in alla rutiner igen och man får träffa alla kompisar hela dagarna. Och träning blir ju också mer rutinerad och det är skönt. Liksom att ha fasta tider då man vet att man kan fara till gymmet. Visst, det är skönt att vara spontan ibland, men jag är i grund och botten en rutin-människa, haha :)
Jag börjar bli sugen på att fara till stan och köpa mysiga koftor och stickade oversize-tröjor och annat mysigt att ha på sig i höst/vinter när kylan kommer. Men jag kanske väntar tills jag far till Stockholm. Vet inte riktigt vilken helg det blir, men snart nån gång! Men jag ska rensa min garderob först. Det kanske jag gör idag (om jag orkar). Har ju tid iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0