Idag blir det löpning igen

Som vanligt så sitter jag och äter frukost nu. Klockan 12. Tänk att på två veckor måste jag vakna typ halv sju varje morgon för att hinna till skolan. Hemskt tanke!

Det är jättevarmt ute. 30 grader. Jag ska försöka ha tålamod till att ligga ute i solen i en timme innan jag far till gymmet, för det känns som att jag har solat alldeles för lite i sommar. Jag har kanske solat typ två dagar. Därför är jag sjukt blek. Men jag får inte hudcancer iaf (om man nu ska försöka se det positiva i allt^^).

Jag har planerat att det blir löpning idag på gymmet. Vill inte träna mer styrketräning nu eftersom det troligtvis blir att träna styrka måndag-torsdag med Rebecca. Därför känns det ju lite onödigt att slita ut musklerna. Dom behöver ju vila ibland ;) Och jag vet att man inte ska springa oftare än varannan dag om man kör tuffa löppass, men det här blir en engångsföreteelse för jag är sååå sugen på att springa. Och dessutom så sprang jag ju bara i en halvtimme igår. VIsserligen körde jag ju intervallträning så det var rätt jobbiga 30 minuter, men strunt samma! Det blir löpning idag igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0