Kvällen

Nu for Erik nyss hem. Jag har varit med honom under typ hela kvällen. Vi var ute och körde bil på en massa konstiga vägar och upptäckte konstiga saker som vi inte visste fanns. Och så tänkte vi bada, men det blev inte så mycket badande, för det hade hunnit bli så kallt. Sen avslutade vi kvällen med mackor och film. Härligt!
Det är bara typ en vecka kvar innan Erik flyttar till Sthlm. Jag kommer att sakna honom skitmkt! Vi är ju nästan som syskon och har känt varandra hela livet. Lite deprimerande att han far så långt bort. Men jag ska troligtvis fara dit i september :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan sova. Är sjukt trött trots att jag har haft lite "semester". Blev ju väckt av hundarna tidigt på morgnarna för dom ville ut. Imorgon väcks jag inte av några hundar och jag ska ta lite sovmorgon, hehe.

Dagens steg: 15860



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0