Liiiite sömn

Det blev inte en lång natt och egentligen borde jag sova än, men det gör jag inte. Tänkte börja bli duktig och ställde larmet på halv tio imorse. När jag vaknade ställde jag om det till kvart i tio. Det låter ju inte så jättetidigt kanske, men vi var faktiskt vakna till typ fyra igår och pratade, och då tycker jag att man borde få sova lite längre, men jag har ju lovat mig själv och det ska jag försöka hålla ;) Men jag har vaknat massor av gånger inatt på grund av regnet. Och så har jag blivit orolig. Har ingen bil, ingen moppe som funkar och inget paraply. Och så måste jag ju ta mig till affären, till körskoln och till gymmet. Och så många vändor ut i regnet är inte bra om man vill undvika att bli förkyld. Så det är sånt jag har funderat på inatt och det har stört min nattsömn. Dessutom var det onödigt visar det sig nu, för det har slutat regna. Skönt :)

Linus sover än och jag ska låta honom sova. Jag ska inte plåga honom med för lite sömn bara för att jag plågar mig själv ;) Så nu äter jag frukost och sedan ska jag börja lite smått med dagens bak. Jag ska börja med det som jag har ingredienser till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0