Lite senare än planerat

Jag hade tänkt att gå upp klockan 10 imorse och fara ut på en morgonpromenad, men det blev inte riktigt så. Jag kunde inte somna igår. Somnade nog inte förrän vid fyra, så jag ställde om larmet till 12. Fast halv tolv ringde telefonen. Det var Lars-Åke som ville att jag skulle jobba på tisdag och lördag. Och visst, lite extrajobb skadar ju aldrig!

Nu sitter jag och äter frukost och Linus sover fortarande. Jag ska väcka honom när jag har ätit, plockat ur diskmaskinen osv.

Det var förresten skönt med en vilodag igår! Nu mår kroppen mycket bättre! Idag blir det ett gympass igen! Fast eftersom jag inte vet vilka muskelgrupper jag ska träna så får det bli ett mixpass! Jag kör lite av varje helt enkelt. Det är kul med lite variation! Sen så blir det nog även lite löpning. Inte så länge. Kanske 30-40 minuter bara. Men det är skönt, för då får man upp pulsen ordentligt ;)

Gårdagen steg: 17333


Idag blir det löpning! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ska du på christoffer hiding ikväll?

2009-08-08 @ 13:20:05
Postat av: Mikaela

Oj vad många steg, inte illa :)

2009-08-08 @ 17:39:37
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0