Lyckat träningspass! Äntligen!

Dagens träningspass gick jättebra! Jag tränade triceps och axlar och jag kände att jag kanske måste öka nästa gång. Härligt! Det här är det första träningspasset den här veckan som har gått bra. Tidigare har jag varit för trött och då har det inte blivit så bra och seriöst, för jag har inte orkat. Men nu börjar det gå bra igen! Känns underbart! Funderar på om jag ska köra ett pass imorgon också. Ben kanske? We'll see! Beror på hur mitt schema för morgondagen ser ut och om jag jag hinner pressa in ett gympass :) Men nu är jag då lycklig i alla fall! 

 

Kommentarer
Postat av: L

jag har inte promenerat på någon dag vilket känns förbannat skit! BTw, kommer du tillstorstrand ikväll eller bara imorrn?

2009-08-22 @ 16:05:26
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0