Pigg och frisk (?)

Nu har jag vaknat och är utvilad! Känner mig mycket piggare och friskare idag. Skönt :) Onödigt att bli förkyld nu när terminen nyss har börjat. Och förutom det så har jag ju typ börjat ett nytt liv. På fler än ett sätt. Och det ska bli det bästa livet någonsin, haha ;) Känns helt dumt att skriva så, men ni kanske förstår hur jag menar?

Nu sitter jag isängen och dricker en kopp te och äter ett päron. Är alltid hungrig när jag vaknar, men jag orkade inte fixa frukosten än. Ska göra det sen när jag har duschat :)

Det var meningen att jag skulle följa med mamma och Lina till Luleå idag, men dom har bestämt att vi far nästa lördag istället. Det är iofs bra, för då har ju fler affärer öppet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0