Planer för tisdagen

Jag väcktes av att Helena från körskolan ringde och sa att jag inte har någon körlektion idag, för min körlärare är sjuk. Lite synd, för det känns som att jag kan behöva alla mina lektioner nu. Hoppas hon är frisk imorgon, för då har jag två lektioner, och dom kan jag inte missa!

Men eftersom körlektionen blev inställd så hinner jag fara till gymmet idag! Borde träna lite biceps. Det var ett tag sedan! Och det är ju grymt kul att träna biceps :) Fast jag tycker ju att det är kul att träna det mesta, men ändå ;)

Klockan tre kommer Linnea hit! Och sen ikväll kommer även Johanna och Christoffer och håller oss sällskap. Blir nog kul :)

Aja, nu ska jag fortsätta äta frukost och läsa lite bloggar samtidigt. Sedan kanske jag hinner göra en körkortsfas? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0