Sjukt bra!

Dagens träningspass gick SJUKT BRA! Det var ett sånt där pass som ger motivation och framtidstro, haha. Man får så mycket energi av såna träningspass och man vill bara träna MER MER MER! Haha :) Var helt slut i armarna efteråt. Vi körde ltie fler övningar än vanligt och sista övningarna kändes goooode rejält och det var tungt!

Sen hade jag två lektioner. Svenska och psykologi! Psykologi-kursen verkar vara väldigt bra! Våran lärare verkar vara jättesnäll och en som bryr sig om eleverna och vi får säga hur vi vill ha kursen och så ska hon utveckla kursen efter allas önskemål så gott som det går. Great!

Efter skolan blev det en snabb sväng på byn. På konsum, hehe. Köpte tuggummin, te och lite choklad ;) Mumsigt!

Nu ska jag alldeles strax fara till Luleå. Jag och Simon åker på typ tio minuter och jag ska hinna äta mina mackor först! (Bra middag? Hmm. Men hinner inte annat, så det år duga idag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0