Snabb uppdatering

Lite dålig uppdatering här, och nu blir det bara ett snabbt inlägg! Har haft saker att göra heeeela tiden, så det har varit lite körigt, haha. Igår var jag ju på gymmet och sedan gick jag och hämtade Linnea på busstationen. Under kvällen var vi med Johanna och Christoffer. Vi såg på Da Vinci-koden. Fick ju ont i huvudet av filmen, för det var så djupa och långsökta grejer hela tiden, haha.

Idag lämnade jag Linnea på busstationen, hade körlektion, for till gymmet, hade en till körlektion och sedan for jag hem och åt. Nu ska vi fara till Daniel. Han fyller 27 idag. Tiden går snabbt! Det var nyss han fyllde 20, haha.

Aja, måste rusa! Skriver mer ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0