Trevlig kväll!

Jag är trött och fryser. Mamma kände samma sak och hon sa att hon tvingar sig själv att vara uppe för att klockan är så lite. Det känns som att klockan är halv elva iaf! Men inte än. Men det beror väl på att skolan har börjat om och det tar kanske mer på krafterna än man tror, och man vaknar ju tidigare utan att gå och lägga sig så mycket tidigare. Men jag har iaf sovit 6-7 timmar senaste dygnen, vilket är ganska bra gjort av mig för jag brukar ju inte ta mig tid till att sova, haha. 

Under kvällen har jag varit hos Simon. Pratade en massa om sommaren, framtiden,  barn som dör, osv, osv. Blev mycket pratande! Och så gjorde hans mamma SUPERGOTT te åt oss! Och mackor och sånt. Det var trevligt :) 

Imorgon har jag bara en lektion, eftersom det inte blir någon mer religion i veckan. Men jag kanske går upp till trafikskolan och pluggar lite teori. Kan behövas :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0