Uppdatering :)

Nu har min älsklingsflicka kommit hem från Rhodos! Så jag måste träffa henne nån helg! Pratade nyss i telefon för att bli lite uppdaterade om vad som hänt i våra liv senaste veckan, haha :)

Ikväll blir det Accentövning. Ska prata om framtiden också. Jag vill inte vara körledare, så vi får försöka hitta någon annan. Jag är gärna med och sjunger, men jag känner att det blir för mycket stress/press att vara körledare själv. Jag och Erik var ledare tillsammans, men nu när han inte bor kvar här så blir ju jag själv. Och jag tror inte att han är så sugen på att pendla från Sthlm för att sjunga med oss ;) Men andra alternativ borde ju finnas!

Jag ska försöka plugga lite körkortsteori också. Tycker att det är lite jobbigt att plugga hemma. Sitter hellre på körskolan, för då MÅSTE jag plugga. Annars är det så mycket annat som stör. Sånt som är mycket mer intressant, haha. Typ spela piano, blogga, m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0