Lördagkväll

Det blev en grymt härlig kväll igår! Vi började med att äta tacos hos Cissi. Det var gott! Sedan började vi dricka lite och spelade Guitar hero :) Vi elva var vi på Pentryt. Vi dansade och hade kul! Ett par utländska killar hängde efter oss hela kvällen. Bortkastad tid för dom, men det verkade dom inte inse ;) Men det var hur som helst en jätterolig och jättetrevlig kväll! Jag var väl lite för full där ett tag, men när det började gå över var det jättekul! Det måste vi helt klart göra om ;) Fast inte förrän på gaaaanska länge, för nu ska jag hålla mig nykter ett tag ;)

Imorse gick Linus upp före tio och jag låg kvar och sov. Vet ni hur ovanligt det är?! Det har nog aldrig hänt tidigare. Brukar alltid vara tvärtom. Men han skulle vara domare på nå fotbollsmatcher. Sen kom han hem och väckte mig och jag var fortfarande lika trött. Och som vanligt så tänkte jag att jag aldrig mer ska utsätta min kropp för alkohol, för dagen efter känns det inte riktigt som att det är värt det, haha. 

Nu är jag trött, men glad! Ska plugga körkortsteori. Och jag har lyckats få i mig mat också :) 


Cissi hade gjort jättegoda drinkar med hallon, jordgubbar, vodka och nå mer :)

 

Hannas och Cissis bröllopsfoto ;)


Minttu, Cider å sånt :)


Rebecca och jag :)


Suddig bild på tjejerna ;)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag vet när du ska ut igen, den 25:e september :D För då fyller jag år och jag vill ut och festa :D <3

2009-08-19 @ 15:19:53
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-08-19 @ 15:53:57
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0