Fullt upp senaste dygnet

Det känns som att det var jättelängesen jag skrev nu! Jag har haft riktigt fullt upp. Igår var vi ju hos Josefina och det var jättetrevligt! Vi fick mackor med kräftor och en massa annat och det var faktiskt jättegott! Jag är inte så mycket för skaldjur egentlgien, men jag börjar tycka mer och mer om det. Vuxenpoäng till mig? ;)
Sen for vi till Lillstrand en sväng och spelade volleyboll och sen badade vi. Till och med jag badade! Är faktiskt lite stolt över mig själv, för jag badar itne ofta. Jag höll på att ge upp och springa upp till dom på stranden för jag tyckte att det var för kallt, men Cissi tvingade med mig ut till flotten och jag överlevde ju, haha :)
När vi hade badat for vi å hyrde film. Vi hyrde en surffilm för att han som hade huvudrollen var snygg, haha. Men filmen sög och han var inte ens snygg i filmen, så det blev väl ingen höjdare. Men ändå!

Sen sov Cissi över hos mig. Vi vaknade klockan tio (duktigt va? ;)). Jag hade körlektion klockan elva och Cissi hade körlektion klockan ett. Jag har bokat halkbanan, teoriprovet och uppkörningen nu, men jag säger inte när, för då kommer jag säkert faila och det blir ju lite piiinsamt, hehe. Cissi och Linus är dom enda som har fått veta.
Efter Cissis lektion hade vi bestämt träff med Johanna, Christoffer, Jessika och William. Vi for hem till Johanna och spelade lite spel och sedan for vi på Okey och åt. Jag åt kycklingsallad, men orkade typ bara hälften. Kände mig lite klen, för jag brukar faktiskt äta en hel del. Sen jag började träna mer seriöst har jag ju varit hungrig typ jämt och kan äta typ hur mycket som helst, haha ;) Men det är bättre att äta för mycket än för lite! Speciellt om man vill bygga muskler, för dom behöver ju mycket energi :)
Sen gick vi runt en sväng på byn och lämnade av Cissi på busstationen så att hon kunde åka hem. Efter det for vi till Jessika och Williams nya lägenhet. Dom har en etta som var jättemysig! Den var större än jag trodde och jag skulle helt klart kunna tänka mig att bo i nåt liknande. Och så hade dom inrett så fint :)

När vi hade varit där hann jag bara hem en snabb sväng. Bytte om och for till gymmet för att träffa Rebecca där. Idag tränade vi biceps och det gick rätt bra. Jag ökade inga vikter, men jag ökade reps i allt! Kändes bra. Men jag kände att jag inte riktigt var i så bra träningsform idag. Inte helt laddad för träningspass, haha. Har ju inte hunnit vila och ladda upp något, utan har bara sprungit från en sak till nästa det senaste dygnet.

Nu har jag ätit en macka. Det är viktigt med återhämtning! Jag brukar äta nåt lite mer proteinrikt och rejält, men jag orkar inte nu, haha. Och så har jag hunnit duscha och har tagit på mig mjukiskläder. Ikväll blir det nämligen myskväll med Sex and the city. Fick låna boxen av Jess idag så nu ska jag börja se från första säsongen. Wonderful :) 

Jag vet att det är grymt tråkigt att läsa blogginlägg som saknar bilder, men jag har inga bilder att ladda upp nu. Kommer kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vet då när du ska köra halkbanan, för jag fick samma tid som du! Vi ska köra den tillsammans :D :D :D Kul va? Då blir det inte så pinigt :P

2009-08-11 @ 12:56:50
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0