Vad ska jag göra med mitt liv?

Nu har jag gått en sväng till Konsum. Köpte naturgodis, ananas och tuggummi. Jag var sugen på naturgodis, men nu är jag inte det längre. Knepigt. Men jag får väl vänta ett tag, för snart är jag nog sugen igen ;)

Jag håller på att kolla på lite olika utbildningar och funderar på vad jag ska utbilda mig till. Sånt som lockar mig nu är bland annat sångpedagog eller dietist. Haha, ganska skilda ämnen, men jag är intresserad av mycket så det är svårt att bestämma vilket ämne jag ska utbilda mig inom. Har även funderat på café/restaurang-branschen. Men oj så svårt det är att komma fram till något! Tur att jag hinner tänka ett år eftersom jag inte ska plugga förrän nästa höst.



Den här skolan ska jag tillbaka till på ett par veckor. Ser faktiskt fram emot det litegrann. Liksom få in alla rutiner igen. Men jag saknar inte alla prov och arbeten som ska göras.

Har planer på att spela in en skiva under läsåret. Tror att det blir en skiva med svenska ballader. Inte för att jag lyssnar så jättemycket på det (eller jag lyssnar ju på i princip ALLT, men ändå) utan för att det passar bäst till min röst. Sugen på att se hur det blir med allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0