Bra sömn inatt!

Inatt har jag sovit så sjukt bra. Det var längsen jag sov så bra! Grymt skönt! Jag vaknade till och trodde att klockan var typ två, men då var det redan morgon för jag hörde att Susanne var vaken. Jag brukar alltid vakna en miljon gånger varje natt, men inte nu ;) Och sen när Linus larm ringde trodde ajg fortfarande att det var mitt i natten. Åh, så skönt att sova bra!! Och sen när Linus for till jobbet låg jag kvar å sov ett tag till. Jag brukar gå upp samtidigt och fara till gymmet, men idag hade jag ju ingen skola så det kändes onödigt att tvinga sig till gymmet så tidigt.

Eller lite skola hade jag ju. En extrakörövning. På måndag ska kören sjunga på skolan klockan tio. Lite julsånger och lite annat. Så vi kände att en extraövning skulle vara bra eftersom det var lite nytt som inte sitter till 100% än. Men det blir nog roligt :)

Sen har jag varit på konsum och samlat in namnunderskrifter till Musikskolans Vänner. Vi har fått ihop massor av underskrifter :) Jag ska ta med en lista till skolan så att fler kan skriva på :)

Nu sitter jag och knaprar på lite riskakor och funderar på om det är dags att ta tag i lite skolarbete. Vill ha så mycket som möjligt bortgjort innan jullovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0