Dan före julafton

Det blir många inlägg idag, haha ;P Jag hade ju inte något att göra och jag är inte bra på att komma på saker att göra hemma. Det är ju liksom tråkigt. Jag hatar t.ex att sitta och se på en film själv. Finns det något tråkigare? Det kan vara kul att se på film med kompisar så man har någon att prata med samtidigt, eller att se film med någon man kan mysa med (läs: Linus). Jag har alltså svårt för att komma på saker att göra själv. Tycker inte om att vara själv ;) Har jag inget att göra blir det vanligtvis pianot som får sysselsätta mig. Det är ju kul ett tag, men inte så länge för då blir man ju less ;P

Hur som helst så for jag till gymmet en sväng. Har träningsvärk i armar, axlar, bröst och lats, så jag tränade ben idag. Det var skönt och jag orkade mycket mer än vanligt! PB i benpress till och med. Och alla andra övningar kändes också lättare. Härligt! Det känns som att jag börjar få tillbaka lite av mina benmuskler som jag vilade bort under perioden då jag skippade bentrningen ;P Men nu är jag tillbaka i spåret igen! Tjooo!

Efter träningen for jag till Linus. Skulle ge honom julklappen från mina föräldrar och så stannade jag där ett tag. Miriam var också där :)

Sen for jag hem för att se bingolottos uppesittarkväll med familjen. Det är liksom tradition. Vi gör det varje år och man får liksom julstämning då! Men nu har alla gett upp ;P Jag höll på att somna. Tror att jag sov lite för lite inatt. Men det är inte mitt fel den här gången! Jag låg intryckt mot väggen hela natten ;P Det brukar ju liksom vara tvärtom, haha.


GOD JUL ALLA!

Kommentarer
Postat av: daniella

GOD JUL :D

2009-12-24 @ 15:25:04
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: nathalieh

godjul!

haft en bra julafton? (:

2009-12-24 @ 22:14:32
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0