Det känns som att det är kväll

Det känns som att det är kväll redan. Helt sjukt! Det känns som att jag har hunnit med mycket med tanke på att klockan bara är typ halv fyra. Men det kan ju bero på att jag vaknade tidigt ;P Linus började ju jobba nio imorse, men jag låg kvar och sov till halv tio innan jag gick hem. Och då började jag dagen med ett vaaaaaarmt bad, men när jag skulle skölja ur balsamet ur håret var varmvattnet slut. Wihooo.

Sen var morfar här och lämnade julklapparna åt oss. Och så fick han sina julklappar från oss. Han ska få nå ägg-grejer. Typ formar som man kan ha i stekpannan så att man kan steka t.ex. hjärtformade ägg :)

Strax före tolv for jag till konsum med Christoffer och handlade inför fredagen då vi ska på after xmas. Jag är taggad ;) Först ska vi hem till Sofia och det blir nog jättekul där med! Så juldagen kommer bli en bra dag :) Men jagär liksom lite rädd för att det ska börja brinna i normalmia (där after xmas är) för det är ju lite läskigt när det är så mycket folk. Då kommer ju alla att dö eftersom folk kommer trampa ihjäl varandra för att ta sig ut. TUUUUR att jag tänker positivt alltså ;P Vi får hoppas att vi slipper bränder och att man får träffa en massa roligt folk som man känner!

När jag hade varit på konsum for jag hem och hämtade fyra familjemedlemmar (alla utom pappa alltså) och sen hämtade jag Linus. Jag, Linus och Linus gick runt i lite affärer och köpte julklappar. Jag, Erika och Linus har nämligen kommit på att vi ska ge julklappar till varandra, så vi fixade det idag.

Sen for jag och Linus och åt på Okey. Det var gott! Och sen for vi hem till mig och öppnade julklapparna från varandra! :) Vi vet ju inte om vi hinner träffas nå imorgon ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0