Frasses i Älvsbyn

Idag vaknade vi vid åtta och jag for till gymmet och Linus till jobbet. Idag blev det bara konditionsträning. Det kändes i benen efter gårdagens benpass ;) Härligt!

Sen for jag till Konsum för att samla ihop namn till musikskolans vänner. Jag var klar där halv tolv och då for jag och åt på Frasses med några. Helt okej! Man fick JÄTTEMKT strips! Ingen av oss orkade alla strips, haha ;P Men kul med ett frasses i älvsbyn :)

Enda lektionen idag var psykologi. Det är alltid så roligt, mysigt och intressant! Tycker att vi har en jättebra psykologigrupp och jag kommer att sakna psykologin nästa termin eftersom jag inte läser b-kursen. Är ju faktiskt lite sugen på att läsa den, men jag har ju redan 2850 poäng (om inte mer :P) så det känns lite onödigt att lägga till mer nu. Men vi får se!


Kommentarer
Postat av: L

Frasses i Älvsbyn? :O Oj fan! :D

2009-12-14 @ 20:49:24
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0