Genomtänkt?

Igårkväll såg jag och Linus "Barnhemmet" på tv. Den är läskig! Vi såg den förra hösten på bio, och det var itne läskigt nu som då. Fast jag såg en del saker igår som jag inte kommer ihåg och jag gissar att det var för att jag blundade lite mycket förra gången ;)

Imorse vaknade vi typ halv nio. Hehe, man sover ju så länge man kan, eller hur? Klockan nio var gubben på jobbet och jag på gymmet. Jag tränade med Rebecca idag. Jag tränade triceps och hon tränade biceps. Det var skönt! Men jag glömde förstås att ta med mig en tröja att träna i. Det är nog första gången det händer tror jag :O Så jag tränade i linnet jag hade på mig och resten av dagen fick jag gå runt i enbart kofta, men jag fixade till den med lite nyckelringar så att det inte skulle synas att jag inte hade något under, haha ;P Man måste ju ha lite knep!
Sen fick jag veta svenskabetyget. Fick MVG på nationella! Hehe, kändes bra, för jag tyckte inte att det gick nå bra att skriva. Och så tyckte han att jag hade ett genomtänkt slut. Tänkte jag på det när jag skrev? Njaee? Jag bara skriver det första jag tänker på och jag hade väl en del upprepningar, men det var tydligen bra för det gjorde att jag kopplade tillbaka till ämnet trots att jag skrev om ett ganska brett område och ganska mycket. Och jag hade skrivit en av de längsta, haha. Nästan tre sidor. Han frågade om jag hade hållit på länge, men jag var ju klar efter typ en timme. Sen satt jag och ritade på paint och undrade liksom om det fanns nå mer jag skulle skriva. Så genomtänkt var det inte, men kul att Tommy tyckte det iaf :)

Sen hade jag min sista psykologilektion. Kommer att sakna psykologin! Och Lena! Sjukt bra lärare och vi har alltid så roligt på lektionerna! Kommer inte ens att ha henne i religion nästa termin eftersom religionen också tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0