Inte mycket pluggande kvar nu!

Idag hade jag bara en lektion och den lektionen var i ungefär en halvtimme. Vi hade engelskaprov och det tog inte så lång tid. Skönt att ha det bortgjort! Nu har jag inte så mycket kvar! Ett prov i engelska B, men dom proven pluggar jag aldrig mycket till. Bara man kollar igenom lite vilka glosor det är så går det ju finfint! Provade göra glos-testet på Read&Proceed nyss och på andra försöket hade jag alla rätt. Svårt? Njaee, inte alls! ;)
Sen blir det religionsprov och prov/arbete i psykologi. Med andra ord är det inte mycket kvar nu och det känns grymt skönt!

Dagen började med ett härligt gympass. Jag tränade biceps och sen sprang jag. Det var skönt!


Kommentarer
Postat av: L

Min träning ligger på hyllan och jag rullar snart fram....MEN JÄVLAT SÄKERT ATT MITT PSYKOLOGIARBETE ÄR KLART! :D:D puss, saknar dig <3

2009-12-04 @ 00:18:34
URL: http://thenotesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0