Julafton och juldagen

Hade en trevlig julafton igår. Vi var hos mormor och åt god mat, fikade, spelade kort, osv. Och så kom ju tomten såklart ;) Fick många fina julklappar i år! Hade ju inte önskat mig något så jag hade ingen aning om vad jag skulle få :)

For hem till Linus en stund när vi kom hem från mormor. Vi såg på mysteriet på greveholm och så försökte jag spela ett tv-spel som Charlie hade fått. Behöver jag ens säga att det inte gick bra? ;P Haha, man skulle köra bil på nå banor och jag är väl inte världsbäst på det kanske!

Imorse var jag på EFS och sjöng. Det gick faktiskt oväntat bra. Jag var lite nervös typ en halv vers, men resten av sångerna gick ju gode bra. Skönt! Och kul var det :) Ska sjunga igen 28 februari!

Nu ska jag snart hjälpa till att laga lite mat. Vi ska äta julmat här hemma idag. Nice! Igår var mitt första julbord för året och man måste ju äta julmat några gånger för det hör liksom till att man ska bli lite less.

Vid sex ska vi börja fara mot Piteå. Först ska vi till Sofia och sen blir det After Xmas. Det kommer nog bli jätteroligt! Ska ju fara dit med roligt folk så då kan det ju som inte bli tråkigt ;)

Tar inte mkt bilder nuförtiden eftersom jag inte hr någon kamera ;P Men det här var iaf jag och Erika förra julen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0