Onsdag

Igårkväll for jag till Linus för jag ville se klart filmen som vi började se kvällen innan. Grabben i graven bredvid, haha ;P Han såg på hockey och jag sg på svenska filmer. Hann börja se Så som i himmelen efter den första filmen. Den är ju som gullig. Har alltid tyckt om den trots att det inte händer så mycket i den. Men jag antar att det är för att jag är så intresserad av körsång, haha ;)

När Linus for till jobbet sov jag ett par timmar till. Skönt och välbehövligt! Sen for jag hem eftersom morfar var hos oss och han ville träffa mig innan han for vidare. Han är som söt, min morfar.

Sen for jag, mamma och pappa ut på byn. Mamma köpte skor åt mig. Såna där varma vinterkängor så att jag inte ska frysa, haha. Jag, mamma och Erika brukar dela skor, men hon sa att jag ändå skulle behöva egna eftersom jag flyttar nästa år och kanske måste gå mycket eftersom jag kanske inte har någon bil. Kan ju vara bra att ha varma skor att gå i då, så man slipper frysa när det är en massa minusgrader ute :)

Sen for jag till gymmet och tränade biceps. Testade en grej som Christoffer sa att han brukar göra och jag kan lova att det kändes efteråt. Det var längesen jag var så slut i armarna efter ett bicepspass! :)

Imorgon är det nyårsafton och det blir nog gryyymt kul! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0