Shopping in the Luleå city yeah




Johannas pics!

Igårkväll var Johanna och Christoffer här och vi chillade. Vi sjöng en del och jag var jääääätteseriös. Gjorde egna vackra stämmor hela tiden ;) Och så gjorde vi ju en pizza. Hehe, vi borde bli pizzabagare!

När dom for hem for jag till Linus och sov där. Sov inte så bra inatt eftersom jag var rädd att försova mig ;P Vaknade några gånger av att jag halvsatt upp. Hehe, men jag vaknade i tid iaf! Det blev nästan 6 timmars sömn minus X antal vakningar (=fint ord!).

SKulle vakna före nio idag eftersom min buss gick halv tio. Har varit i stan och shoppat med Reb. Jag tänkte hitta en massa nya kläder och annat fint. Och nya underkläder! Men tror ni att jag hittade nå? Svar nej. Jag hittade inte ett enda klädesplagg jag ville ha. Ett par vantar köpte jag, men det är i allt i klädesväg. Och sen blev det smågrejer. Men jag är nöjd ändå! Köpte ett te med polkagrissmak. Spännande ;) Har druckit ett par koppar av det sen jag kom hem!

Jag hann vara hemma i någon  timme och sen for jag och hälsade på Linnea och några andra friends som är på läger. Kul att träffa dom! Elin pratade om att "det var svårt för han att komma in i hennes hål", och det blev väl en del misstolkningar. Hon pratade inte om det man kanske först tänker på, haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0