Världens sötaste lucia

Igår var ju typ ALLA mina kompisar borta eller hade saker inplanerade för kvällen. Eftersom det inte blev någon utgång för oss eftersom det var några som inte kunde, så visste jag inte vad jag skulle göra. Trodde nästan att jag skulle bli tvungen att sitta hemma en lördagkväll och göra ingenting. Kul ens! Men då for jag och Miriam till Kisträsk och fick umgås med dom som egentligen skulle ha grabbkväll. Det var roligare än att bara sitta hemma ;) Vi var några som bastade och Acke tyckte att jag skulle gå ut och rulla mig i snön, men det var för kallt ;) Gick ut och kände på snön, men tänker inte riskera att vara förkyld under julen!

Inatt sov vi hemma hos mig och imorse blev jag tvungen att gå upp tio över tio för att hinna hjälpa Lina som skulle vara lucia klockan elva. Hon var då den sötaste lucian jag har sett! Awwww. Blev riktigt glad över att den lilla sötsaken är min lillasyster. Hon ska vara med i ett luciatåg imorgon också, men då ska hon vara tärna. Jag ska följa med och hjälpa henne då också. Mamma är i Östersund nu i en vecka, så då får jag ta hand om min gullunge!

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket. Linus har varit här och vi har spelat musik å så. Och på ett par timmar ska jag iväg på körövning. Sen blir det väl en lugn kväll skulle jag tro. Och så har jag lite sovmorgon imorgon. Börjar tjugo i tio med köööör. Har bara musiklektioner imorgon. Yäy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0