Benpass

Det tog lite längre tid än väntat på byn, så jag hann inte träna både ben och biceps idag. Jag valde att träna benen idag och biceps imorgon, eftersom det går snabbare att träna ben. Eller själva träningen går ju ungefär lika snabbt, men när jag tränar ben är jag mest i Nautilus-maskinerna och slipper bära en massa vikter fram och tillbaka, och räkna ut hur mycket man ska ha på stången och allt sånt där. Så det fick bli ett benpass idag, och jag kan lova att jag tog i allt jag kunde! Jatg var så slut att jag höll på att ge upp när jag hade två övningar kvar, men jag var envis och körde dem också. Fast jag fick minska vikterna lite, för det gick verkligen inte att köra på samma som jag brukar. När man är så slut har man lyckats bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0