Bröllopet

Kände att det blev ovanligt dålig uppdatering igår. Men det beror på att jag jobbade i elva timmar. Det var körigt i princip hela tiden! Vi hade massor av saker att göra trots att vi var ganska många som jobbade i köket. Klockan var kvart i två när vi for hem, och då var det fortfarande fullt drag därborta. Men det var roligt! Jag, Kågge och Simon sa att vi kunde starta en cateringfirma tillsammans, haha ;) Fast nackdelen med att jobba i kök är ju att man går och småäter hela tiden, haha. Vet inte hur mycket bröd och småkakor vi åt ;) Och sen blev det massor av tårta! Dom hade TOLV olika sorters tårtor och fler upplagor av varje, haha. Så det blev en hel del även om vi bara smakade typ hälften. Gott med tårta ju ;)

När vi satt där i kyrkan under vigseln var allt så vackert. Jag blev jättesugen på att gifta mig! Och det blev Kågge också. Så vi bestämde att vi skulle gifta oss, haha. Men jag tror inte att Linus och Kajsa (hans flickvän) blir så glada då ;)

Typ vid två väckte jag Linus och vi gick å la oss direkt och sov ändå till tolv. Det är lite ovanligt att jag sover 10 timmar, men efter att ha jobbat och stressat i elva timmar var jag ganska slut. Och trött i benen. Vi stod och gick nästan hela tiden. Min stegräknare hade fått ihop till 18668 steg igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0