Livets goda stunder

Det blev en påse naturgodis och en påse frusna hallon. Jag åt nämligen upp mina sista hallon tidigare idag och jag är lite smått beroende så jag kände att det behövdes nya. Nu sitter jag här med en liten skål med naturgodis och en persika. Jag ska kolla lite i H&M's höstkatalog som vi fick idag och bara njuta av livet ett tag. Hehe ;) Livet har sina goda stunder!

Men på typ en halvtimme ska jag gå till Margareta. Jag är bjuden på middag där klockan sex. Jag vet inte vilka fler som ska dit, för Simon och Sebastian kunde inte ikväll. Så det kommer nog inte att vara så många som jag känner där, men det gör inget. Jag ska servera på ett bröllop imorgon och ikväll ska vi prata om det och å veta allt som vi ska göra. Det blir säkert jättetrevligt! Alltid kul med bröllop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0