Love is in the air

Victor sov över och han kom och väckte oss med orden: "Kom upp nu! Klockan är tre!". Och jag fick lite panik eftersom jag skulle vara på bröllopet klockan tre. Men det visade sig att Victor hade kollat fel och klockan var bara nio. Skönt. Linus larm var ju på nio och mitt på tio så att vi skulle missa båda larmen var ju ganska osannolikt, men man vet aldrig, haha. 

Nu sitter jag här och äter lunch. Jag är ensam hemma och orkade inte göra något avancerat, så jag äter yoghurt med flingor och en macka med stekt ägg. Och så te till det. Jag måste försöka bli bättre på att laga mat, men idag hinner jag faktiskt inte. Måste göra mig klar till bröllopet ju ;)



Love is in the air! Himla mysigt med bröllop alltså.  Ska försöka ta nå bilder med mobilkameran ;)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag tror att det var "Summer party" som följde med, och idag köpte vi "Pop" :) <3

2009-07-25 @ 16:14:38
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0