Mitt senaste beroende

Jag är väldigt bra på att bli beroende av saker. För tillfället är jag beroende av Loka. Den senaste veckan har jag druckit 1-2,5 liter loka varje dag. Jag köpte ett 12-pack med små loka inör en fest förra veckan. Tänkte vara smart och dricka varannan vatten, och så känns det ju roligare att dricka loka än vanligt vatten ;) Sen så hittade jag en liten flaska till sodastream som man kan göra egen loka med. Jag har köpt en med hallon-smak och det funkar rätt bra! Jag tror att jag kommer att köpa många fler, ör det är ju betydligt billigare. Det kostar 39 kronor på elkedjan och man får 10 liter av det. Perfekt om man är beroende ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0