Morotsproblem?



Det här är våra balklänningar! Vi tänkte gå i plastsäckar på balen. Eller kanske inte ;) Vi hade på oss dessa vackra skapelser medan jag satte färgen i Linneas hår. Nu står hon i duschen och sköljer ur färgen och sen blir det film. Och så ska vi dippa morötter.

Jag äter morötter med dip nästan varje dag nu, och det var inte planerat, haha. Jag har bara råkat köpa för mycket morötter. Trodde att vi hade slut, men tydligen hade vi rätt mycket morötter i kylen, så nu måste jag äta en massa morötter så att dom inte blir gamla, för imorgon ska jag ju till Byske. Kan ju ta med mig lite morötter dit också. Så kan mamma hjälpa mig att äta, för hon älskar ju också morötter. Vilka problem jag har alltså, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0