Nästan max ;)

Styrketräningen idag gick bra, men inte jättebra. Jag känner att jag måste träna upp vänster arm mer, eftersom jag är starkare på högra. Men det löser sig! Det kändes i alla fall bra att träna explosiv styrka idag. Det borde jag göra lite oftare!

Det som gick bra idag var konditionsträningen på stairmastern. Jag körde samma mönster som förra gången. Dvs tre pass. Första 15 minuter, sedan ett tyngre på 10 minuter och ett ännu tyngre på 5 minuter. Idag ökade jag intensiteten på alla tre pass. På det sista maxade jag nästan. Det kändes grymt bra! Nästa gång kanske jag klarar max? Beror nog mycket på hur dagsformen, men vi får väl se hur det går.

När jag gick från gymmet till cykeln skakade benen. DET är ett tecken på att man har kämpat på rejält. Jag älskar den där känslan av att vara så slut i kroppen att man knappt kan gå. Det är så härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0