Rastlöshet

Nu är jag ensam hemma. Det kan vara rätt skönt att vara själv ibland. Jag ska se på film, äta choklad och bara ta det lugnt. Egentligen är jag lite sugen på att fara ut och springa, men det får jag inte göra, för jag har vilodag idag. Men det kanske blir en promenad senare. Jag blir så rastlös när jag inte göra något på dagarna. Idag har varit en såndär dag när jag inte har gjort nå mycket. Jag har varit hemma och läst bloggar, spelat piano, försökt ta ut ackorden till en låt, lagat mat, kört bil, handlat på Coop och ingenting mer. Det blir ju så långtråkigt. Så jag känner att jag måste ut en sväng sen och få lite frisk luft. 

Nu blir det choklaaaad och film! Kan det bli bättre? ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0