Springtur!

Jag har träningsvärk lite överallt och det är inte så konstigt, eftersom jag lätt år träningsvärk när det var ett tag sedan jag tränade. En veckas uppehåll räcker tydligen för att mina muskler ska bli lite chockade av träningen, haha. På grund av träningsvärken visste jag inte riktigt vilka muskler jag skulle träna idag och jag kom fram till att det skulle vara skönt med en vilodag.

Jag trodde att det skulle bli bra väder idag, men det började regna och åska så jag var inne och färgade håret istället. Först färgning och sedan lite slingor. Slingorna blev lite misslyckade, haha, men det går ju att fixa. Ska köpa slingmedel och göra lite mer slingor nån dag.

Sedan slutade det regna och jag blev väääldigt sugen på att fara ut och springa en sväng. Det var första gången som jag använde mina nya löparskor och jag fick förstås lite skavsår, som vanligt. Jag har problemötter helt enkelt. Men hur som helst så gick det rätt bra att springa. Jag gick lite, men sprang faktiskt nästan hela tiden. Det tyckte jag var rätt bra gjort med tanke på mina skavsår, haha ;)


Mina nya skor!

Nu blir det snart middag och sedan ska jag, Linus, Johanna och Christoffer fara till Boden. Där ska vi se den senaste Harry Potter-filmen tillsammans med Cissi. Blir nog kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0