Jag tycker synd om mig själv idag

Igårkväll åkte jag och Linus till hans farmor och gick ut med deras hund. Den är jättestor, men jättesnäll! Vi ska gå ut med honom nästa vecka när Linus farmor är i Göteborg. Det blev typ 30 minuters promenad och en hel massa steg! Jag gick 10981 steg igår utan att ens tänka på att jag gick. Det känns som att det inte blir några problem att å ihop de rekommenderade 10000 stegen per dag.

Idag har jag gått 176 steg, haha. Vi vaknade för ungeär en timme sen och jag har mest legat stilla. Vet ni varför? Linus tyckte att jag var jättevarm, men jag frös, så han hämtade en termometer. Guess what?!? Jag har feber. Usch, så tråkigt! Jag hatar att vara sjuk. Nu kunde jag inte följa med och gratta Charlie (Linus bror som fyller år) och jag kan inte träna. Jag antar att jag mest kommer att ligga här i soffan idag och tycka synd om mig själv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0