Lyckad konditionsträning

Träningen idag gick jättebra! Tränade mest triceps och axlar, men även lite bänkpress. Nästa gång jag tränar triceps och axlar kanske jag kör lite mer på explosiv styrka, för det känns som att mina muskler börjar vänja sig vid att träna uthålligt och då är det dags att chocka med lite variation!

Efter styrketräningen tränade jag kondition på stairmastern i 30 minuter. Först ett ganska lätt pass på 15 minuter, sedan ett tyngre på 10 minuter och avslutningsvis ett ännu tyngre på 5 minuter. Det gick oväntat bra! Nu är jag väldigt taggad inför morgondagen. Då blir det mer stairmaster, hehe!


Med musik i öronen blir allting mycket lättare! Mycket roligare att springa/trampa då ju :)


Jag skulle visa Linus att jag kunde göra kullerbyttor framåt och bakåt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0