100 000 steg på en vecka?

Veckans steg:

Måndag: 18326

Tisdag: 14843

Onsdag&Torsdag: 29374

Fredag: 23047

Lördag: 18668

Jag funderade tidigare på om det skulle bli jobbigt att få ihop 100 000 steg på en vecka, men nu räknade jag ut att efter sex dagar har jag gått 104258 steg :O Blev faktiskt lite förvånad över att det var så lätt. Så idag kan jag bara sitta still hela dagen, för jag har fått ihop mycket mer steg än jag trodde den här veckan, haha.

Jag tror att jag ska räkna ut hur många steg jag tar per vecka och så kan man försöka få personliga rekord, osv. Fast om jag ska slå mitt rekord varenda vecka så lär jag snart vara uppe i 1 miljard steg, och det orkar jag inte ;) Men jag tycker om att tävla mot mig själv eftersom jag gillar när man märker förbättringar/framsteg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0