Farmen!



Vi hade jätteroligt igår! Det var grymt kul att vi bara var fyra och bara tjejer! Det måste vi göra om måååånga gånger ;)

Kvällen började hos Jessika vid halv sju. Där blev det sminkande, nagellacksmålande, osv. Jessika fick sminka mig och Alice och hon var jätteduktig på det!

Vi for på farmen klockan nio när dom öppnade och vi var bland dom första där, men det var tur att vi kom tidigt för då slapp vi ju köa så mycket. Men första timmen som vi var där hände det inte så mycket. Vi satt och pratade å så :)

Vi dansade massor! Det är så grymt kul! Men ALLA killar som jag dansade försökte med mer, haha. Fattar inte varför man inte bara kan dansa?!? Fick vända mig om några gånger så att jag fick pussar på kinden istället för på munnen ;P

I slutet blev det FÖR mycket folk. Alltså rent av jobbigt mycket. Det gick inte att dansa för man blev knuffad överallt och man hade inget utrymme. Men killen som jag dansade mest med var snäll och skyddade mig mot folk som knuffades, haha. Och han knuffade tillbaka om någon knuffade mig ;P
Man kunde knappt gå någonstans och om man tappade bort sina kompisar var det nästan omöjligt att hitta varandra igen. Och när vi skulle hämta våra jackor var det så mycket folk och så varmt att man höll på att svimma. Folk trängde sig hela tiden. Det var en tjej som försökte tränga sig förbi mig i trappan men jag tryckte ner henne igen, haha. Man ska inte tränga sig förbi mig ;)

Jag hade sjukt ont i fötterna när kvällen var slut. Men det är ju inte så konstigt om man dansar i höga klackar i flera timmar ;P Men det var då helt klart värt det! För högklackat ska man ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0