Helgen!

Det blev en lyckad fest igår! Det började med att vi åt mat å sen spelade vi lite spel å så. Vi körde bland annat "Jag har aldrig.." och av någon anledning så hade jag gjort nästan allt som ingen annan hade ;P Haha, men man måste ju göra saker och ha roligt liksom ;)

Sen sjöng vi singstar och det väl inte så jättebra för mig, men det är ju kul ändå, haha ;) Och så blev det lite twister och det kan ju bli rätt intressant ibland. Och sen for vi till pentan efter tolv eftersom Linnea blev 18 då och fr första gången lyckades ta sig in på krogen, haha ;) Vi dansade å hade kul tills dom stängde klockan två. Då for vi älvsbybor hem till Linnea för vi skulle sova över där. Kan inte säga att jag sov speciellt mycket, så jag har varit rätt trött hela dagen idag.

Vi for på stan en snabbsväng innan vi for hem till älvsbyn. Jag körde, pigg å glad som jag var, men lyckades hålla mig på vägen och ingen dog. Yääy! När vi kom till Älvsbyn for jag dirket hem till min Linus och låg där å vilade/sov ett tag. Sedan for vi till Magnus å åt, för Susanne hade gjort palt. Det var gott!

På kvällen har jag varit på körövning. Hade två olika körövningar precis samma tid, men valde att fara på den som jag inte varit med nå mycket i för då blir det ju mer nytt som man inte vill missa. Det var kul och jag hoppas att jag sjöng rätt, för jag var för trött för att tänka på att jag sjöng. Men ingen protesterade då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0