Hur man tar sig in utan kort ;)

Idag hade jag bara två lektioner eftersom musiklärarna är lediga/borta idag. Blev därför ingen ensemble, skapande verksamhet eller kör. Lite synd, för det är ju rätt roliga lektioner, men skönt att få sluta tidigt iaf :)

Igår när jag och Linus skulle gymma kom jag på att jag inte hade nån aning om vad jag hade för kod till mitt passerkort. Det är ju lite knepigt eftersom man inte kommer in  utan kort. Och det hade kunnat var precis vilka siffor som helst för jag minns ingenting. Har ju inte behövt använda kortet sen typ i somras, eftersom jag oftast tränar på ordinarie öppettider. Jag fick gå genom omklädningsrummen i sporthallen och sen gå förbi några som spelade tennis. Då kom vi förbi första dörren. Nästa dörr är inte så svår att ta sig förbi ;) Vi åkte hiss ner till källaren och kom då till rummet mitt emot damernas. Så vi tog oss in utan kort ;)
Idag passade jag på att byta kod när jag var där. Så nu är det inga problem ;) Nu kommer nog både jag och Linus att komma ihåg den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0