I'm a pluggis today

Nu har jag pluggat i drygt tre timmar och jag känner att det är dags att ge upp för jag orkar inte mer ;) Men jag har varit rätt effektiv. Har hunnit läsa en massa om psykoanalys och skrivit två sidor till hemprovet i psykologi, har gjort två uppgifter i datakunskapen och har läst igenom det jag skrivit om Shakespeare eftersom jag ska berätta om honom imorgon på engelskan. Märkte en massa slarvfel i texten, och jag har redan skickat in texten till Nylén. Det stod tex dies istället för died på ett ställe. Men s och d är ju bredvid varann så det är ju inte så svårt att skriva fel när man inte kollar ;)

Efter allt detta pluggande är mina ögon less på dataskärmen. Förstår inte hur folk kan sitta vid sina datorer och spela spel hela dagarna :O Efter en timme börjar det ju typ svida i mina ögon!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej för det första så har du en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du skulle kunna svänga förbi min blogg och rösta fram hur jag ska klippa mig för jag kan verkligen inte bestämma mig!

tack på förhand

2009-11-12 @ 19:45:19
URL: http://ipimpen.blogg.se/
Postat av: Roger aka Miriam

Asså om du får ont i ögonen efter en timme framför datorn så bör du gå till en optiker.



2009-11-12 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0