Psykologi

Tydligen pratade jag i sömnen inatt. Hmf. Jag som trodde att jag var tyst när jag sov, men enligt linus låter jag en hel del. Jag tycker att han kan sova när jag sover och inte ligga vaken och lyssna på mig ;)

Imorse fick jag med mig Linus till skolan! Hade bara en lektion - bas&gitarr. Det var roligt! Efter lektionen for jag, Linus och Vicktor till grillen och åt lunch där. Och så kom Miriam dit :) Sen for vi å såg på bio. Babas bilar. Den sög! Hårt!

Eter filmen for jag till gymmet och tränade mage&rygg. Det var en evighet sen jag ick till ett någorlunda bra mage&rygg-pass, så jag är faktiskt hyfsat nöjd med dagens prestation även om jag hade kunnat köra liiiiite till. Men motivationen sjönk i slutet. Åtta övningar bev det och sen fick det räcka!

Ikväll ska jag börja med mitt psykologi-hemprov. Ska skriva hur man hjälper en person från olika psykologiska perspektiv. Typ kognitivt, humanistiskt, behaviorism och några fler. Känns jobbigt att börja för det känns som att det är så mycket. Men så fort man kommer igång brukar det ju kännas lite bättre! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg! :)

2009-11-11 @ 17:09:28
Postat av: sabina

heejsan,har frågestund på min blogg nu,fråga exakt vad du vill,vore trevligt om du ville vara med!! du har till fredag på dig o fråga något,puss!!

2009-11-11 @ 18:40:48
URL: http://aadorible.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hittade DIN mugg! :D haha;) tänkte direkt på dig när jag såg den.. finns längst ner på detta inlägg: http://fokis.se/2009/november/udda-koppar.html#comment. Du får väl fråga henne vars den finns att köpa :P

2009-11-11 @ 21:16:37
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0