Skräckfilm och shopping

Idag har jag varit ledig. Grymt skönt alltså! Dock känns det som att det är lördag och jag är inte så pepp på att ha skola imorgon. Men det blir säkert bra!

Igår såg vi lite av en skräckfilm innan vi skulle sova. SMART! Jag blir alltid rädd av skräckfilmer. Och igår slutade vi dessutom se typ mitt i, för vi blev för trötta och då vet man ju inte om den slutar bra liksom. Men då är det tur att jag har Linus att krama :) När vi skulle sova vände jag mig om, men började tänka på filmen och blev tvungen att krama Linus tills jag tänkte på nåt annat ;P Jag är gode fjollig när det gäller skräckfilmer, om ni inte har gissat det redan ;P

Idag vaknade vi tio för Linus skulle på arbetsförmedlingen elva och jag for på gymmet. Sen for Linus å jobba och jag for till stan med mamma och systrarna. Jag köpte jeansleggins, underkläder, parfym, armband, ring och tuggummin. Sen var det nog inget mer. Om jag inte har glömt nåt ;P

Kom hem typ halv sju och bakade två långpannekakor som jag ska ha till serveringen på onsdag. Nu borde jag plugga, men det kändes aningens drygt. Skulle kunna läsa boken jag har börjat med (vi ska ju läsa en bok på svenskan, fast min bok är på engelska, men det kanske inte gör nåt? ;P) men då måste jag gå till Linus å hämta den. Kändes jobbigt. Kanske far dit efter nio när han slutar jobbet istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0