Sunday :)

Idag har jag varit på kommunhuset (eller ja, utanför ;P) för att bli fotograferad av PT med styrelsen för Musikskolans Vänner. Det tog typ en halvtimme med allt prat å så. När jag var klar där for jag till Linus. Vi såg på film med Tommy och Charlie. Det var en film som Charlie hade hyrt, men JAG tyckte att den var lite småspännande ibland, haha ;P

Klockan sex var det körövning och det var roligt som vanligt! Vi sjöng ett par julsånger! Det är ju bara för underbart med julsånger för man får ju så härliga julkänslor av det :)

När jag kom hem har jag pluggat i drygt en och en halvtimme. Har nämligen kommit på att religionsprovet ska in på onsdag och jag kommer vara upptagen hela tisdagkvällen eftersom det är styrelsemöte då. Så jag måste göra klart resten imorgon. Till svenskan har jag skickat in ett pm, men jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska säga, haha ;P Men det kan jag kolla på onsdagkväll, för vi har ju inte det muntliga nationella förrän på torsdag, så det löser sig! Dessutom är det ju bara fem minuter man ska prata och man år till och med ha stödord! Haha, det är ju itne så avancerat direkt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0